Procedura privind solutionarea sesizarilor beneficiarilor
1. Massive Telecom pune la dispozitia beneficiarilor urmatoarele mijloace prin care acestia ne pot sesiza deranjamente la servicii:
- Suport Tehnic la telefon: 0720 759 638 de luni pana sambata: 09:00 – 18:00
- Relatii cu Clientii la telefon: 0720 759 638
- La sediul Massive Telecom in Bucuresti, Sector 6, Aleea Bozieni nr.4, Bl. 834, Ap. 60, Interfon 10
- Luni - Vineri: 09:00-18:00
- Prin email la adresa: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- Online folosind formularul din site-ul www.massivetelecom.ro la sectiunea clienti.
2. Termene de solutioare a sesizariilor
- 30 zile pentru reclamatii altele decat cele de nefunctionare a serviciilor
- 2 zile lucratoare contorizate dupa ziua in care s-a primit sesizarea pentru nefunctionarea serviciilor
- nedeterminat daca sesizarea are o cauza independenta de Massive Telecom
3. Modul si termenul de informare a beneficiarului:
- modalitati de informare a beneficiarului cu privire la rezultatul sesizarilor primite sau cu demersul sesizarilor: email, telefonic, adresa scrisa cu sau fara confirmare de primire, altele dupa caz.
- termene de informare a beneficiarului cu privire la solutionarea sesizariilor facute:
- 30 zile pentru reclamatii altele decat cele de nefunctionare a serviciilor
- 2 zile lucratoare pentru sesizari privind nefunctionarea serviciilor
4. Termenul de informare a beneficiarilor in cazul nesolutionarii sesizarii acestora
- 3 zile lucratoare dupa expirarea termenului propus pentru solutionarea sesizarii.
5. Solutionarea litigiilor. Beneficiarii pot, in cazul in care sesizarea lor nu a fost solutionata in termenele propuse, sa inainteze o petitie catre ANCOM sau ANPC.
- Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC):
- personal la sediul central al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, sau prin posta, expediind reclamatia pe adresa B-dul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, cod postal 011865, Bucuresti
- telefonic, la numerele: 021-311.18.62, 021-311.22.62, 021-313.50.26
- telefonic, la numarul: 021-9660
- prin posta electronica, la adresa: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- folosind formularul on-line, pe site-ul: www.anpc.ro
- Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare în Comunicatii (ANCOM):
- in scris, la adresa sediului central al ANCOM (Str. Delea Noua nr. 2, Sector 3, Cod 030925, Bucuresti)
- prin email, la adresa This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- folosind formularul on-line, pe site-ul www.ancom.org.ro
- Conform dispozitiilor contractuale, in instantele judecatoresti