Massive Telecom - Televiziune CATV-analogica, DTV-digitala, HD-inalta definitie, 3D-tridimensionala

Procedura privind solutionarea sesizarilor beneficiarilor

 

1. Massive Telecom pune la dispozitia beneficiarilor urmatoarele mijloace prin care acestia ne pot sesiza deranjamente la servicii:

  • Suport Tehnic la telefon: 0729 608 337 de luni pana sambata: 09:00 – 20:00
  • Relatii cu Clientii la telefon: 0720 759 638
  • La sediul Massive Telecom in Bucuresti, Sector 6, Aleea Bozieni nr.4, Bl. 834, Ap. 60, Interfon 10
    •  Luni - Vineri: 10:00-20:00
    •  Sambata: 10:00-16:00
  • Prin email la adresa: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Online folosind formularul din site-ul www.massivetelecom.ro la sectiunea clienti.

2. Termene de solutioare a sesizariilor

  • 30 zile pentru reclamatii altele decat cele de nefunctionare a serviciilor
  • 2 zile lucratoare contorizate dupa ziua in care s-a primit sesizarea pentru nefunctionarea serviciilor
  • nedeterminat daca sesizarea are o cauza independenta de Massive Telecom

3. Modul si termenul de informare a beneficiarului:

  • modalitati de informare a beneficiarului cu privire la rezultatul sesizarilor primite sau cu demersul sesizarilor: email, telefonic, adresa scrisa cu sau fara confirmare de primire, altele dupa caz.
  • termene de informare a beneficiarului cu privire la solutionarea sesizariilor facute:
  • 30 zile pentru reclamatii altele decat cele de nefunctionare a serviciilor
  • 2 zile lucratoare pentru sesizari privind nefunctionarea serviciilor

4. Termenul de informare a beneficiarilor in cazul nesolutionarii sesizarii acestora

  •  3 zile lucratoare dupa expirarea termenului propus pentru solutionarea sesizarii.

5. Solutionarea litigiilor. Beneficiarii pot, in cazul in care sesizarea lor nu a fost solutionata in termenele propuse, sa inainteze o petitie catre ANCOM sau ANPC.

  1. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC):
    • personal la sediul central al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, sau prin posta, expediind reclamatia pe adresa B-dul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, cod postal 011865, Bucuresti
    • telefonic, la numerele: 021-311.18.62, 021-311.22.62, 021-313.50.26
    • telefonic, la numarul: 021-9660
    • prin posta electronica, la adresa: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
    • folosind formularul on-line, pe site-ul: www.anpc.ro
  2. Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare în Comunicatii (ANCOM):
    • in scris, la adresa sediului central al ANCOM (Str. Delea Noua nr. 2, Sector 3, Cod 030925, Bucuresti)
    • prin email, la adresa This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
    • folosind formularul on-line, pe site-ul www.ancom.org.ro
  3.  Conform dispozitiilor contractuale, in instantele judecatoresti